szkolenie


Szkolenie skierowane jest zarówno do osób, które wcześniej nie miały styczności z tematyką public relations, a chciałyby rozpocząć działalność zawodową w tym kierunku, jak również do specjalistów działów marketingu oraz reklamy, kadry kierowniczej, menadżerów, rzeczników prasowych, właścicieli firm i absolwentów/studentów zainteresowanych tematyką PR.

Wiedza, którą zdobędziesz na kursie, jest wiedzą specjalistyczną, która przygotuje Cię do zarządzania kontami w social mediach. Z pewnością dzięki tej dawce wiedzy poprowadzisz swój marketing społecznościowy w taki sposób, aby przynosił on efekty finansowe oraz ta praca sama w sobie sprawiała Ci przyjemność. Szkolenie pozwoli każdemu uczestnikowi wybrać spośród milionów użytkowników grono klientów zainteresowanych produktami oraz usługami oferowanymi przez Ciebie jak i firmę, którą reprezentujesz.

PROGRAM KURSU:

MODUŁ I. Nowoczesny marketing 22 h

  1. Psychologia zachowań konsumenckich:
  • Proces podejmowania decyzji „zakupowych”
  • Rola emocji w podejmowaniu decyzji zakupu
  • Dlaczego Klienci odchodzą?
  • Pozycjonowanie oferty handlowej i segmentacja rynku – panel dyskusyjny, ćwiczenia w grupach
  • Segmentacja a ocena rentowności
  • Gdzie zamierzamy szukać nowych klientów?
  • Co chcemy sprzedawać ?2. Badania marketingowe
  • Ustalanie metod marketingu pod kątem klienta
  • Rodzaje badań marketingowych
  • Badania preferencji odbiorców
  • System wywiadu marketingowego

2. Zasady opracowania i prezentacji planu marketingowego

  • Określanie celu
  • Prognozy i plany
  • Pozyskiwanie informacji wewnętrznej i z otoczenia rynkowego
  • Budżet i kontrola realizacji
  • Sposoby prezentacji

3. Podstawowe elementy marketingu – Promocja

  • Istota promocji
  • Koncepcje oddziaływania promocyjnego: formuła AIDA, model Lavidge’a – Steinera, DAGMAR
  • Cele archiwizacji sprzedaży
  • Kluczowe elementy sukcesu promocji wg T. Sztuckiego
  • Reklama jako najsilniej oddziałujący element marketingu
  • Rola reklamy, w odniesieniu do sytuacji w jakiej znajduje się firma
  • Metody mierzenia wyniku reklamy – metody mierzenia sukcesu
  • Aktywizacja reklamy i jej założenia (wartość dodatkowa produktu), strategia przepychania (push strategy) strategia przeciągania (pull strategy)
  • Środki aktywizacji sprzedaży (np. bezpłatne próbki, premie, punkty za zakupy, bony, rabaty)

MODUŁ II PR i budowanie marki w Internecie 22 h

1. Public Relations – istota PR, strategia PR

  • Budowanie relacji z otoczeniem – Internet, media elektroniczne i tradycyjne
  • Kreowanie wizerunku w sieci, nowoczesne narzędzia, case study

2. ePR dla instytucji i firm

  • Jak być dobrym rzecznikiem marki?
  • Tworzenie strategii marketingowych w oparciu o Internet
  • Kreowanie wizerunku w Internecie
  • Blogi jako narzędzie kreowania wizerunku
  • Wykorzystanie internetu do budowania pozytywnego wizerunku firm i orgaznizacji

3. Branding- budowanie potęgi marki w Internecie

  • branding, czyli jak kreować niezapomniane marki
  • Briefowanie, analiza i audyt wizerunku, projektowanie, wdrożenie strategia marki
  • PR wewnętrzny
  • jak opracować strategię i plan komunikacji wewnętrznej, intranet, chat, e-mailing


MODUŁ III. Warsztaty e- kreowanie marki Social media 16 h

1. Social Media – jak odnieść sukces w mediach społecznościowych?

  • Facebook i inne media – kampanie reklamowe
  • Marketing wirusowy

2. Przykłady i analiza trafnych kampanii z wykorzystaniem portali społecznościowych

  • Najnowsze trendy i możliwości w mediach społecznościowych w Polsce i na świecie
  • Jak działa Facebook, Instagram, Twitter?
  • Profil a fanpage – cechy wspólne, różnice, zależności, powiązania
  • Czym jest Fanpage?
  • Różnica między Grupą, a Fanpage
  • Skuteczne prowadzenie Fanpagea
  • Możliwości reklamowe w social mediach
  • Regulamin Facebooka, Twittera, Instagrama
MASZ PYTANIA?

,

 +48 538 148 480     +48 538 148 481

e.mail: szkolenia@mcbrie.pl


miejsce: Warszawa

termin:

16-17 grudnia 2017

13-14 stycznia 2018

20-21 stycznia 2018

 

cena: 1999 zł brutto

1799 zł (studenci i absolwenci EWSPA)

możliwa płatność ratalna

CENA SZKOLENIA OBEJMUJE:

– 60 godzin akademickich,
– materiały szkoleniowe w formie papierowej i elektronicznej,
– materiały do pracy (notes, długopis),
– kawę, herbatę, ciastka w czasie przerw,
– zaświadczenie o ukończeniu szkolenia.

REZERWACJA GRUPOWA:

+48 538 148 480
+48 538 148 481
e.mail: szkolenia@mcbrie.pl

PŁATNOŚĆ:

Międzynarodowe Centrum Badań, Rozwoju i Edukacji
ul. Grodzieńska 21/29, 03-750 Warszawa
nr rach. 73 1050 1025 1000 0090 3130 5510


ZAPISZ SIĘ NA SZKOLENIE/KURS

Imię i nazwisko:

*Tytuł szkolenia:

*Miejscowość:

*Data szkolenia lub kursu:

*Nazwa placówki/instytucja/firma/osoba prywatna:

*Ilość uczestników

-Imię i nazwisko uczestnika

-Imię i nazwisko uczestnika

-Imię i nazwisko uczestnika

*Wpisz swój adres email (obowiązkowe)

*Wpisz swój numer telefonu (obowiązkowe)